Tisdag 15 dec

Jag vet förlåt!
Har inte uppdaterat som jag sa jag skulle..
FÖRLÅT!!
Inte för jag direkt tror någon bryr sig ;o

Men men dagen idag har inte varit dålig..
Samtidigt som den har varit en av dom värsta.

Dagen började av att någon knackde på min dörr vid 9.
Då vi skulle ha morgonmöte.
Skit sur och allt,
inga cigg ni vet,,
men jag gick upp fixade Aly,
fixade käk..
Prata med Klas ,
sen inte mkt mer,
var väldigt otrevlig..

Men så lekte jag med Aly på morgonen,
sen såg vi även film ,,
inte så mkt mer,
sen kom lunchen.

Så vi åt,
sen skule Aly sova men det ville hon inte,
men hon va i sin säng och la där fint ändå,
då passade jag på att sitta lite vid datorn,
sen gick vi upp och jag fick låna pengar av personalen här,
vi gick då ut och köpte cigg.
Sen när vi kom tillbaka så,
passade personalen Aly i 20 min,
så jag fcik vila lite,
sen vid 4 började jag med middagen,
potatiskrocketar ( på mitt vis ) och köttbullar,
sen så la jag Aly nästan direkt efter det,
hon var jätte trött,
borstade tänderna och bytte blöja..

Sen hamnade jag här och hon somnade skit snabbt,,
sen så har Mikka bby ringt några gånger under dagen med <3..
Så ska jag städa toan lite snart..

Men ikv ska datorn tillbaka till Hala..

Så tänker uppdatera lite vad som händer imon !

Mamma kommer, och socialen med,
vi ska ha ett möte som bara helt plötsligt bestämdes så där ;o
Men men det funkar nog.
Vet inte mor ska sova här eller inte men men..

Det är det jag vet om dagen imon..

Men ni får ha det så bra så hörs vi.
Kram <3


Kommentarer
Postat av: Josefine - Auroras mamma

hej tjejen!

ja, jättelängesen ju . .allt bra här med er?

2009-12-15 @ 20:02:29
URL: http://jjossefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0